Jak fungují nízkoprahové kluby v době koronavirové krize
29. dubna 2020 Klub Chapadlo

Jak fungují nízkoprahové kluby v době koronavirové krize

Naši pracovníci nízkoprahových klubů v současné době pomáhají klientům pomocí telefonu, emailu a Facebooku.

Na pevné lince, mobilu a emailu odpovídají pracovníci na dotazy klientů týkající se stávající situace jak ve společnosti, škole nebo také v rodině. 
Hlavní komunikační kanál je v současnosti Facebook. Existují 2 stránky Chapadlo Klatovy a Foto Chapadlo. Zde komunikujeme s klienty skrze sdílené příspěvky a také odpovídáme na jejich dotazy. Snažíme se klienty i veřejnost každý den informovat o stávající společenské situaci s Covid 19. Věnujeme se také prevenci nákazy. Každý týden zadáváme vybrané životní téma např. šikana, ochrana imunitního systému, ochrana přírody, motivace k dosažení životních cílů apod. K danému konkrétnímu tématu týdne zadáváme řadu otázek a dále ho s klienty rozvíjíme.
V rámci propagace klubů Chapadlo a Budík pravidelně informujeme o aktivitách klubů, aby byli případní noví klienti informováni o naší činnosti. Počet aktivních klientů na Facebooku je momentálně 10-15 a sleduje nás cca 100 dalších uživatelů.